Noria Anis este un brand romanesc de haine premium daywear si cocktail lansat in 2019 de Georgiana Rosca. ADN-ul brandului pune accent pe siluete rafinate si detalii contemporane, integrand accente subtile pentru a crea piese feminine si elegante. Realizate din materiale premium si definite printr-o paleta cromatica feminina si croieli atent gandite, colectiile Noria Anis ofera o estetica atemporala, ce depaseste tendintele trecatoare.
Colectiile semnate Noria Anis sunt realizate in serii limitate in atelierul propriu, sunt unice si atemporale, aducand o nota eleganta prin reinterpretarea pieselor clasice.
Din materiale premium, intr-o paleta monocroma si croiuri ce contureaza o silueta feminina, piesele Noria Anis vor rezista testului timpului si pot fi reinterpretate prin creativitatea fiecareia, sezon dupa sezon, indiferent de trenduri.
Esenta brand-ului Noria Anis este de a sustine si de a incuraja femeile sa fie increzatoare in forta lor feminina.
Numele reflecta esenta brandului – feminitate si naturalete, iar Noria Anis a pornit initial de la o anagrama. Noria te duce cu gandul la visare si la ceva feminin, iar Anis (anise, anason in eng.) este sarea si piperul.
Colectiile semnate Noria Anis sunt realizate in serii limitate in atelierul propriu, sunt unice si atemporale, aducand o nota eleganta prin reinterpretarea pieselor clasice.
Din materiale premium, intr-o paleta monocroma si croiuri ce contureaza o silueta feminina, piesele Noria Anis vor rezista testului timpului si pot fi reinterpretate prin creativitatea fiecareia, sezon dupa sezon, indiferent de trenduri.
Esenta brand-ului Noria Anis este de a sustine si de a incuraja femeile sa fie increzatoare in forta lor feminina.
Numele reflecta esenta brandului – feminitate si naturalete, iar Noria Anis a pornit initial de la o anagrama. Noria te duce cu gandul la visare si la ceva feminin, iar Anis (anise, anason in eng.) este sarea si piperul.
